白加得百

微博名同LOFTER名,凹③名同ID名
Demons - Imagine Dragons

莫名地觉得这首歌和《永夜》很搭~可能是歌词的缘故,莫名的代入感🙈


一听到那句“This is my kingdom come”就有种老万以那个中二的姿势飞到天上,准备搞事情的感觉。又有种蛙人人要开始作死,或者基妹让所有人跪下的错觉😂当然,我也想到了黑凤凰镭射眼那气势🙈啊!射射哥你最棒了!你说什么都对!Cyclops was right!








When the days are cold

当寒冷降临世间

And the cards all fold
当希望灭绝于世

And the saints we see 
曾经信奉的圣人


Are all made of gold
不过只是铸金雕像

When your dreams all fail
当你的美梦沦落

And the ones we hail
我们只得屈服于强权之下

Are the worst of all
成全那前所未有的梦靥

And the blood's run stale
我们苟活于世

I want to hide the truth
我只求隐瞒真相

I want to shelter you
庇护你周全

But with the beast inside
可我内心深处的猛兽蠢蠢欲动

There’s nowhere we can hide
使我们无处可藏

No matter what we breed
不管我们以何为食

We still are made of greed
贪念是我们的本质

This is my kingdom come
我的欲望王国平地而起

This is my kingdom come
君临天下,唯我独尊

When you feel my heat

当你感受到我的炙热


Look into my eyes
请凝视我的双眸

It's where my demons hide

那里藏着我心中的恶魔

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

Don’t get too close
不要轻易靠近

It’s dark inside

这里暗无天日


It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

When the curtain’s call
每当夜幕降临

It's the last of all
一切宣告结束

When the lights fade out
当光亮渐淡

All the sinners crawl
所有罪恶都开始蠢蠢欲动

So they dug your grave
他们掘翻你的坟墓

And the masquerade
撕毁你的伪装

Will come calling out

撕心裂肺地嘶吼


At the mess you made
对你过去所犯下的罪行

Don’t want to let you down
不愿再度让你失望

But I am hell bound
但我身不由己

Though this is all for you
尽管我为了你做了这一切

Don’t want to hide the truth
但事已至此,木已成舟

No matter what we breed
不管我们以何为食

We still are made of greed
贪念是我们的本质

This is my kingdom come
我的欲望王国平地而起

This is my kingdom come
君临天下,唯我独尊

When you feel my heat

当你感受到我的炙热

Look into my eyes
请凝视我的双眸

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔


Don’t get too close
不要轻易靠近

It’s dark inside
这里暗无天日

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

They say it's what you make
人们讽刺我咎由自取

I say it's up to fate
我笑答此乃命中注定

It's woven in my soul
这是造化弄人

I need to let you go
我只得任你离去

Your eyes, they shine so bright
你的双眸如星辰大海

I want to save their light
我渴望将其占为己有

I can't escape this now
但如今我已无法挣脱桎梏

Unless you show me how
除非你引领我走出黑暗

When you feel my heat
当你感受到我的炙热

Look into my eyes
请凝视我的双眸

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔


It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

Don’t get too close
不要轻易靠近

It’s dark inside
这里暗无天日

It's where my demons hide
那里藏着我心中的恶魔

It's where my demons hide

那里藏着我心中的恶魔

上一篇 下一篇
评论(6)
热度(15)
©白加得百 | Powered by LOFTER